Besöksboom

Efter att ha varit uppe i drygt två veckor har nu bloggen fått sin första ordentliga besöksrush. Hittills idag drygt 100.
För det tackar jag Ekonomitankar och Vill ha allt, som bägge nämnde min blogg.
En annan sajt jag vill rekommendera är Spara & Placera som är en väldigt snygg sajt som jag inte hunnit läsa igenom riktigt ännu.

Om ni bara ska läsa några blogginlägg på min sida kan ni gärna börja här:

Om bloggen

Första inlägget

Varför du måste ta ordentligt betalt

A-kassa och firma

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Bli Rik & Ekonomiskt Fri
    Okt 14, 2010 @ 07:39:34

    GRATTIS!

    Det är härligt när man ökar sin besöksskara och når ”all-time-high”, något man skulle vilja göra varje dag …

    I övrigt ser det bra ut, det du producerat hittills

    Svara

  2. jobbochfirma
    Okt 14, 2010 @ 10:33:33

    Tack för det!
    Du är nu med på länklistan.
    Jag läste lite och fastnade på ”Mina mål” på din sajt. De är i mitt tycke mer riktningar än mål och de är inte kvantifierbara, går inte att mäta. Istället för ”resa” kanske du ska säga ”resa till ett nytt land varje år” eller något annat som du kan följa upp och se om du lyckats eller inte.
    Jag har motsvarande som jag kallar ”Ekonomiska hörnstenar” (ännu inget inlägg om det), där jag bara anger riktningar, typ ”shoppa inte för nöjes skull”. En annan lista har målen, typ spara 120 000 per år eller sätt av 12 000 till IPS.
    Den ena hjälper mig i mitt beslutsfattande och den andra gör mig ansvarig för mina handlingar och visar måluppfyllnad utan att jag kan lura mig själv.
    Lycka till på din väg, hoppas vi hörs igen!

    Svara

  3. Robert
    Okt 14, 2010 @ 18:29:33

    Kanon! 🙂

    Svara

Lämna en kommentar